Välj språk:     

Reklamationer:

Reklamationsrätt
Reklamationsrätten gäller i 7 dagar. Reklamationer gällande felpackning eller felfakturering ska anmälas inom 7 dagar med hänvisning till följesedel/ faktura. Dolda skador som upptäcks när kolli/pall är bruten skall anmälas inom 24 timmar efter leverans. Returer som inte är godkända av Petcare AB accepteras inte.
För att få en godkänd reklamation som avser skadad produkt, bifogar du en bild i din reklamation.

Transportskada
Vid leverans skall antal kolli/pallar kontrolleras mot fraktsedel, samt om det finns synliga skador på gods eller emballage. Vid eventuella synliga skador ska detta anmälas till transportören och Petcare AB direkt vid leverans/mottagande av kolli/pallar. Dolda skador som upptäcks när kolli/pall är bruten skall anmälas inom 24 timmar efter leverans.
För att få en godkänd transportskada via Petcare, ska du ta en/flera bild på skadat gods och bifoga i din reklamation. Ange även sändningsnummer/kolli-id i kommentarsfältet.


Du hanterar din reklamation via vårt formulär nedan (ej via telefon) för att du ska behålla historik samt kunna följa ett pågående ärende.
När ditt ärende registrerats hos oss, hanterar vi din reklamation så snabbt som möjligt.



När du reklamerar en vara vill vi att du fyller i nedanstående fält.

De som är obligatoriska är markerade med *, men fyll gärna i så många fält som möjligt för att underlätta processen.


Håll dig uppdaterad på våra senaste kampanjer och nyheter – prenumerera på vårt nyhetsbrev!